HomeBestemmingenThema'sReport schrijven
Winactie

Winactie

Geschreven op 30 november 2012

 

#LET OP! DE ECUADOR-ACTIE IS AFGELOPEN. MEEDOEN IS NIET MEER MOGELIJK

Wie droomt er nu niet van ooit een reis te maken naar een prachtig Zuid-Amerikaans land als Ecuador? Grijp dan nu je kans! De Reiskrant en KLM zijn op zoek naar een enthousiast koppel dat - als onze Reiskrantreporters - dit zeer afwisselende en aantrekkelijke land wil verkennen.

Als je van veelzijdige vakantiebestemmingen houdt, dan is Ecuador ideaal. Zo kom je er zowel jungle (de Amazone), hooggebergtes, strand als kustvlaktes tegen. Tijdens de reis breng je onder andere een bezoek aan de evenaar en kun je paardrijden in de omgeving van Otavalo. Verder krijg je de kans de berg Cotopaxi te beklimmen en aan tal van andere excursies deel te nemen.

Wat moet je doen?
1. Maak een Reiskrant Report van een eerdere vakantie. Je hoeft niet foutloos te kunnen schrijven of prachtige foto's kunnen maken... Het belangrijkste is dat je relevante tips geeft en anderen kunt inspireren!
2. Vink aan dat je als Reiskrant Reporter naar Ecuador wilt.
3. Je hebt tot en met dinsdag 26 december om mee te doen.

Wat gebeurt er hierna?
1. In de dagen na 26 december selecteren Reiskrant en KLM het winnende report.
2. De winnaar reist samen met een partner, vriend of vriendin van 18 t/m 25 januari naar Ecuador.
3. De reis bestaat uit twee retourtickets en een arrangement op basis van logies en ontbijt. Benieuwd naar het programma? Kijk dan hier
4. Let op: voor een visum en een reisverzekering dien je zelf te zorgen.

Doe mee!

Inspiratie opdoen?
Ben je benieuwd naar wat Ecuador te bieden heeft? Lees de reports van Arachne en Manon. Zij waren al eens in Ecuador en schreven er een mooi report over.

Ook leuk om te lezen: het report van Danielle, de winnares van onze Colombia-actie. Haar verhaal heeft in de Reiskrant gestaan, en ze heeft ook een report geschreven over haar bijzondere reis die ze maakte naar Colombia. Lees haar report hier.

Veel succes!
Groeten,
het Reiskrant Reporter team

Alle highlights van de reporter voor deze bestemming

Bekijk het report van Danielle
0
Schrijf een report!
0
Bekijk het programma van de reis
0

22 reacties

Dickie Dick

Ik ga weer een poging wagen. Nu met het verslag van een hele bijzondere (!) "reis" met mijn vader naar Kaliningrad.

12 December 2012 | 18:17

Menno

Leuk Dick, ben benieuwd naar je verslag!

12 December 2012 | 08:44

Yvo

Ook voor mij, een nieuwe poging! Love it..

12 December 2012 | 18:01

Samantha

Ik heb ook maar eens meegedaan, ondanks dat ik echt nooit geluk heb met het winnen van dingen haha.

12 December 2012 | 20:32

Annely

Leuk om ieders verhaal te lezen, wat zijn we rijk dat we zo veel mogen reizen! Ik zal mijn bijzondere verhaal over Tasmanië uploaden.

12 December 2012 | 16:43

Dickie Dick

Nou, hij is geplaats hoor. Ik begrijp de beperkte ruimte van 2500 tekens, maar soms wil je toch iets meer kwijt. Zeker met een "reis" als deze.

12 December 2012 | 19:42

Danielle

Spannend, de datum van de uitslag komt steeds dichterbij, en er zijn zo veel mooie verhalen...

12 December 2012 | 20:14

Maartje

Ik hou me aanbevolen :) *spannend*

12 December 2012 | 20:34

Menno

Hoi Bob, je kunt al je geschreven reports zien op je profielpagina: https://www.reiskrantreporter.nl/reporters/1572-bob

12 December 2012 | 11:38

Bob

Dank je Menno! Ik kan het inderdaad op mijn eigen profiel terug vinden, maar helaas niet op het overzicht van de reiskrant reporter?

12 December 2012 | 11:40

Anoek

Net terug van een prachtige reis door Vietnam, dus meteen even een report geschreven. Goede manier om het vakantiegevoel nog even vast te houden...

12 December 2012 | 12:22

Menno

@Bob: je report is weer zichtbaar!

12 December 2012 | 10:13

Bart

Als ik een nieuw report schrijf gaat het over een duinwandeling van afgelopen zondag dus ik verwijs graag naar mijn verslag van Madeira dat ik 2 maanden terug heb geschreven. Hopelijk kan ik daarmee meedingen!

12 December 2012 | 18:36

Bob

@Menno Dank je!

12 December 2012 | 23:55

Menno

@Bart: Alleen nieuwe reports dingen mee naar de prijs. Maar je kunt net zo goed een report schrijven over een weekendje Ameland, als over een wereldreis naar Australie. Het gaat om het overbrengen van de persoonlijke beleving.

12 December 2012 | 18:23

monique

Ik ga lastminute ook nog een report schrijven. Wie weet ga ik dan in 2013 naar Ecuador....

12 December 2012 | 14:54

Menno

@monique, dat zou een mooie start van 2013 zijn!

12 December 2012 | 14:55

monique

Het report staat erop hoor! Succes allemaal maar weer!!

12 December 2012 | 16:01

Chantal

Leuk, ik ben benieuwd! Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?

12 December 2012 | 01:11

Sandra

twee reports ingezonden over Jordanië en de Eolische eilanden! Ben benieuwd!!

12 December 2012 | 12:20

Dickie Dick

Het aftellen kan beginnen. Zowel voor de uitslag als voor 2012. Moge de beste winnen. Allemaal een gezond en reislustig 2013!!

12 December 2012 | 12:40

Gonnie

Jij ook Dick!